top of page

Kiitos palautteesta!

  • Marja-Liisa
  • Jun 9
  • 1 min read

"Heippa!! Kiitos onnitteluista! Siis Marjula oli jokaisen mun unelman täyttymys Kaikin tavoin suuri positiivinen kokemus ja kaikki juhlatilalla oli tehty niin helpoksi! Olitte pitäjinä niin ihanasti hengessä mukana ja teiltä pystyi hyvin mielin kysyä mitä vain Vieraat kehuivat suuresti juhlapaikkaa ja jokaiselle paikasta vinkattiin!!! Ootte rakentaneet aivan upean tunnelman ja tilan esimerkiksi minulle rakentaa ikimuistoisia kokemuksia kiitos KAIKESTA!!"


 
 
 

Comments


bottom of page